båååten(:



Mamma beställer lite drinkar av en kille som ser precis ut som ryan i O.C (a)



Och jag skulle självklart ha ljusrör:D Såjag gick och fråga den snygga "ryan" (A) haha:D
såklart så härmar hanna mig (:



Jag och rebecka gick ner och dansa med alla gamlingar:o



Hannapanna :D



Beckiebus :D



milf :D



Framme i riga, bussar som visar runt lite i riga. Fast vi gick in till stan, som tog ungefär 40 min._.



Vi på våran promenix:D HANNA IS IN ACTION!:)



Swedbank:o snyggt "hus" som faaen!:o



Fetare fiskmåsar har jag inte sett!
fast nu såg dom fan smala ut, men dom såg seriöst ut som ugglor!



Nåra killar som spelade på gatan(a)



Alla mtv duvor:o
Duvor vare fan överallt:p



sånn där mark gick vi på hela dagen, skit drygt:o



båten:D



Grönan!(:



En fet ego bild får avsluta det här:D HAHA!:D
eftersom att det inte finns nå bilder på mig från båten(A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0