cry me a river

heeerregud, dagen gick i 1000 jävla bitar.
så sällan ni får  höra det .  men EN gång till så har mitt liv bara brast isär.
nu har jag fått reda på min bakrund, min framtid och allt de förflutna. och fyllt de tomma rutorna.
inte konstigt att jag är som jag är.

jobbat idag. gick ganska bra faktiskt. förutom att jag skärde upp min hand 2 gånger på  nån plastmaskin. ):
kom hem, packade, kollade på en ny vän (dator). har nog hittat en skit bra nu. Dell är ju dumma i huvudet.
käkade för ett tag sen. Och efter det så hände allt. tänk att på bara några ord kan något krossa ens hjärta, bubbla fram andra känslor, och alltså jag vet inte hur jag ska beskriva allt. Har fan inte fattat allt.
imorn gittar jag till pappa iaf. är där tills på fredag,
Nu ska jag se om vi skulle hyra nån film (män som hatar kvinnor) tror jag vil skulle köpa eller hyra ,sen att mamma skulle köpa tröst ben and jerrys till mig.
fast ska fan gå med solglasögon om jag ska åka nånstans, och huvtröja..
kuk kväll, helt fucking förstörd,






Liten som stor, spelar egentligen ingenroll, man bör på så mycket bekymmer och problemen redan när man födds.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0