ditt hjärta måste gå sönder-.

eh, så jävla trött, förbannad, hjärtlös, ful.
tröstar med ben & jerrys och ramlösa "mango" !
holeshit vad detta suger så jävla fucking STEN HÅÅÅÅÅRT.
fan vad jag klagar på min blogg.
men jag är en sån person som inte kan klaga för lite(:

jobbat idag. Suck my balls säger jag på det.
Brände mig på den där latte maskinen.
sen tog jag frivilligt beslutet att ställa mig i disken(:

och den här kvällen blev inte som tänkt,
först skulle jag kanske  till venja, sen kanske nusnäs, sen ner på stan och träffa carl, men det regna, jag va på dåligt humör, trött.
slutade med att jag och becka tog bilen och körde till maxi och köpte ben & jerrys och ramlösa.
Kollade på nån skit film och nu är jag ännu mer trött och förbannad.
sitter och fryser gör jag också.
Ska ta och göra en "sov " spelningslista nu på spotify som jag ska lyssna på HELA kvällen.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0