Friends & traitors

GAAAAAAAAH Fan ge mig kraft och styrka!
haha alltså fan vad mitt liv suger hårt. som jag jämt klagar på.

men vafan.
jag tappade bort min cykel nyckel idag
datorn som jag beställde kunde inte beställas, och när man ska ringa dom går det inte.
jag har ont i huvudet
Lönen var mycket mindre än vad jag hade räknat med, även min mamma trodde jag skulle få mer.
och för att förstöra lite mer så ber mamma mig göra disken.
glöm säger jag.
sen har jag tvättat massa kläder
jag vet inte vad jag ska ha på mig på skolfotot
och alla kan ta sig. för jag är sur
Jag har verkligen ingen lust med skola imorn

idag fikade jag med emma efterskolan(: söttös<3

och idag fick massa reda på saker som de inte ska veta. de gillar vi inte.
köpte iaf en ny tröja idag, som ett mycket putte litet plåster på såret. eller så litet plåster finns det fan inte, och de här såret kommer aldrig läka, något som är säkert!

aaaaaaaaaahfan, sug min kuk idag också.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0