Hemma!

Borta bra men hemma bäst? Nja, vettefan.
vilken jääävla resa alltså;D

Kom nyss hem. Ju närmare man kom dalarna - mora så fick jag bara mer och mer ångest.
när jag skulle åka bort så försvann allt. Fatta vad jag vill flytta från den här jävla hålan!

Nu ska vi köra en liten lista på vad som va bäst med allt:
- SPAET! - Hole mother fucker. har förfan aldrig vart så avslappnad, vilken jävla känsla, trodde nästan jag skulle svimma mitt i allt också;D lämnade alla bekymmer åt helvete och bara blundade. <3
- mini muffins och munkar till frukost:o muuums<3
- WESC tröjor på båten:o taxfree:o Såklart så köpte jag 2 t-shirtar och en tjocktröja:D:D:D hehehehe
- all mat:o- har förfan aldrig ätit så jävla mycket. hade 2 tallrikar, rensade fan skiten också;D

Massa bra vare.

dåliga var:
- bara massa gamlingar på båten:o
- alla vågor;(
- dåliga kläder i riga
- ingen köpte ut åt mig:o

mja, var väl typ det:D får se hur jag gör med korten, haha om jag ska lägga ut dom eller inte:o
nu är jag iaf hemma, dunkar lite musik och lär väl lägga mig snart, fett trött.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0