heta bilder från morafestivalen!:D

Här kommer dom:



Började med att vi satt utanför h&m och små drack lite:D
sen gick vi ner till festivalen;D



Vi tre;D<3
snygga miner. Ta ingen bild seriöst eller något . och jag bjuder verkligen på mig själv , så får ni se hur jävla glad jag var:D



FAVORIT BILDEN: fan va snygg den är. och min mobil i ett snöre<3 för att jag inte hade nå fickor:D och min älskade kapsylöppnare;D HAHA:D fan va klockren bild. funderar på att han den som visingsbild!:D




Här har vi grahn och jon?:D Va med dom ett tag :D



Här har vi söta johanna som vi träffade lite då och då.
Satt även med henne, olivia och jenny utanför h&m i början innan vi gick ner till festivalen;D




lol, lite borta? Mimmie, jag och EMILL från västerås;D




haha, sötagnes med rosa tandställning:D Och snyggachristoffer med sin heta tunga:D




Här började det spåra ur för mig(: Kul som fan hade jag:D



Hhahahhahaha, vad gör man mer än att skratta?:D Så jävla trött va jag är:p



Här har jennie visst spillt på tröjan:o
Och vad har hon i muggen? Fy dig:D sen har hon ramlat och skrapat sönder jeansen.
att alla små ungdomar ska ta sönder sina jeans-.-
Vilken uppfostran:o



Jag och agnes skedar(A) Loves it! <3



HAHAHA söta? eller vad säger ni?:DDD



OJSAN! HÄR blev jennie jäääätte busig._.



HAHA:D Vad ska jag dit med handen och göra?;o
det kommer på nästa bild(A) hihihiihihi



Nämen, sara är lika busig som jennie. och jag som aldrig hade rökt.
drog ju flera halsbloss och höll på att dö. +++++++++ att jag har astma.
fan vad jag äger sönder mig själv:D



GÖTT MOS!:D



HAHA  jag har så fult leende och små ögon och  ful näsa och fiskhuvud och äckligt hår och fet.Fåre bli bättre eller?
här har vi iaf jag och emil? Aldrig träffat ungen, kommer fan inte ens ihåg vad jag sa:s  om jag sa nått?



Denna super coola bild får bli ett avslut på alla vackra bilder. vissa vågar jag inte lägga upp. och jag kanske inte får av allt folk;D

xoxo



Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahaha, jag såg också dom där fläckarna på tröjan.

Blandningen<3

Snygga bilder förresten. Inte!

2009-08-03 @ 19:24:36
Postat av: Danielsson

Härliga bilder sara! :D hah

2009-08-03 @ 19:31:30
URL: http://elivi.blogg.se/
Postat av: Agnes

Fan va bra du skrev å gjorde med bilderna!:D Riktigt nice(: Skrattar somfan varje gång ja ser dom, åhh va kul jag hade, hela kvällen!

2009-08-03 @ 19:36:04
Postat av: JAG!

hahaha .

älskar varenda bild

de gör däremot inte min syster(:

haha hela kvällen va stort plus!

2009-08-03 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0