höst?

men hallå vad hände med den varma sommaren?
och whats up med skolan? usch, kan ta sig hårt. och jag tycker inte dom borde ta våra mobiler:o
Aja, skolan va rätt nice idag!
åkte direkt efterskolan till borlänge med min syster hanna.
Hon handlade som zlatan, Men jag köpte inte så himmla mycket,:O
ett par baggy chinos? Vettfan hur man stavar det, men dom är nice:D
ett par jeans leggins
en sån där "fjortis tröja som brukar vara randig, men min är helt ljusblå:D
Ett linne
och
underkläder:D
hehehehee loves it.

imorn ska jag jobba:o så lär väl lägga mig lite tidigt iaf,
men ska se på film nu med typ hela familjen:o
patrik 1,5 heter den tror jag;D nån gayfilm

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0