Huvudet i sanden

godmorgon!
Igår kväll/natt var jag väldigt uttråkad, jag ville inte sova och lyssnade bara på musik.
sen bestämmde jag mig för att läsa ut harry potter 3, Haha såklart lyckades jag, så nu läser jag 4;an.
ÅÅH vad nörd jag är.


jag förstår mig fortfarande inte på denna världelösa befolkning i mora.

jag är shopping sugen som fan. ;o men moras affärer suger. och jag har inte fårr mina kläder från junkyard än;o sugkuk.
ska man ut och fota lite idag kanske? Men på vaaad?;o
har redan knäppt sönder vår trädgård.
Jag är fett sugen på att smita in på min grannes tomt för hon har hela jävla trädgården med blommor och skit:o
+ att hon äger min älskade katt franz som sov en gång i min säng:( Miss you <3

förra sommaren smugglade jag in han i mitt fönster och han va med mig en stund:D hihihi


FRAAAAAAAAANZzzz <3


ufffh, känner att denna dag inte kommer bli nå bra.
varför, vet jag inte. Men vi får väl se.

jag har vart allt förglad nu nåra dagar så nu lär väl världensbomb komma.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Danielsson

Sv: Åh, fan va roligt! :)

Jag ska till uppsala och rida :D

<3

2009-08-04 @ 12:23:36
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0