jag? Helt oskyldig!

Vafan är alla sura på mig för?
Alla undviker mig, ignorerar mig och är bara helt jävla sura.
För vad?
Jag har inte gjort ett skit. och de vet ni alla.

Jag är bara snäll som fan för att rätta till det här som jag sitter mitt i.
Vissa tog det bra. men vissa undar jag vafan dom tänker med.
inte är det huvudet iaf.
Och bara undvika detta är ju hur löjligt som helst. Inget löser sig då.
Och att man ens orkar ta allt så seriöst när alla va fulla och överdrev och va helt jävla borta och bara ville ha kul!
jävla nötter. Jag tycker inte ni ska va sura på mig. för jag har inte gjort ett skit. så de så.

Och de går inte att prata med er heller. Ni lyssnar inte med öronen heller.
 vad har jag gjort för att förtjäna det här egentligen?
ingenting!

Jag orkar iaf inte bry mig om er som är sura på mig, ni får vara det tills ni vet sannigen själva. men de vet bara de som va med om det på riktigt och inte höra massa skit och bilda era egna jävla uppfattningar. UR LÖJLIGT!

Nu kör vi en hakunamatata på det här och jag släpper min sista fjäder och åter går till my lonely happy dream world  och peppar inför fredag ;D Och tisdag då jag drar här ifrån fitta mora som alla kan ta sig långt upp någonstans.

De va allt från mig. Om du har några synpunkter på denna text finns jag nästan alltid på msn, och alltid på mobilen så de är bara att köra hårt och se upp för alla sniglar och maskar i backarna.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Danielsson

FREDAG BLIR BÄST! wiiiho .

Jag ska oxå bort på tisdag :) vart ska du ?

<3

2009-08-04 @ 11:43:51
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0