kupolen!

Hell yeah, gick upp kvart i 7. Madness iknow.
åkte en timme senare, mot borlänge.
kunde fan inte sova på hela vägen.
satt och lyssnade på musik och bara tänkte. Jag hatar verkligen att tänka, nå värre finns fan inte.

Sitter här med ett par nya jeans på mig(A)
sen har jag köpt ett till par jeans:D alltså 2 par jeans sammanlagt(Y)
Sen en gul tunika eller vad man ska kalla det:p
ett par skor:D
puder(:
Sen vare inte så mycket mer(: gick under 500 kr:D loves it.


nu ska jag packa klart inför imorn då jag ska åka en svettig buss till stockholm.
sen gå på båten. Sen raka vägen till RIGA. Wiiiiihooo:D
Kommer att stänga av mobilen då(: så ingen idiot ringer;D
kommer bli spa, nice mat, shopping kanske i riga:o HELL YEAH fan va pepp jag är:D
we like((:

tips på vad för kläder eller annat man ska ha med sig på båten?:o






Jag trodde så jävla mycket bättre om dig. Förväntade mig något helt annat. Men när jag väl tänker efter så förväntar jag mig fan ingenting utav dig. för du är verkligen inte som du var förut. Du är totalt förändrar. Vakna för i helvete. Se världen. Se verkligenheten. OCH Jag lever efter min egna vilja, inte genom din eller någon annans.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tycker du ska leka me mej någon dag :)

sen när båda kommit hem :D

2009-08-10 @ 16:58:33
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0