madness!



Inget är bättre än en fett jävla skön låt när man mår så otroligt dåligt att man tror att gud hatar en och förbreder sin dödsbädd med röda rosor.

Vafan, efter jag hade tagit ett litet dopp ipoolen tidigare idag, så fick jag lov att gå och lägga mig.
när jag vaknar 2 timmar senare tror jag att jag har sovit ett helt dygn.
Fan va rädd jag blev. ryckte mig upp och kollade om nån va hemma.
som ingen var.:o helt vimsig och huvudet dunkade som fan.+  att jag har feber och snorig som fan. Ringde min chef och sa att jag har blivit sjuk och borde stanna hemma imorn. Tack och lov så fick jag det. För om jag mår så här imorn kommer jag seriöst att dö.

Jag måste bli frisk.
Jag måste släppa det förflutna bakom mig.
Jag måste börja om på nytt.
Jag måste förlåta mig själv och andra.
Jag måste hitta styrkan och viljan inom mig.

De är inte så lätt som man tror.
nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite till och hoppas på att allt löser sig så fort som möjligt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0