man vet vad man vill veta

men tjenare!
jadu, denna dag har jag faktiskt bara sovit.
mamma kom nyss hem från torsby och såklart så skvallarar miina systrar
så har berättar allt för henne, eller hon frågade ut mig allting._. nästan iaf. hehehehe
lol att jag drämde första ciggen igår också.
aldrig rök och har nästan något emot det;p
men jadu, det slutade med att jag rökte 2 st.
loves it.

jag sjunker bort ibland i min egna värld, jag sover jääävligt djupt tror jag. fast bara i någon minut sen kommer jag fram igen.
fan vilken mardröm denna dag har var alltså.
började iaf bra;D

imorn ska jag jobba. jävla ångest jag har. pallar fan inte.
nu ska jag sova lite till.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0