om vi blundar

CHA CHA BLOGGEN
Saragirl här (H)

Somnade runt halv 4,:o
drömde sjukt konstiga drömmar haha!
Vaknade för ungefär en timme sedan.
Började med att jg gick ut och kollade posten. AHHA så kom jag på att de är julördag(a)
Då gick jag in och tog min ben & jerrys och kollade lite på tv.
sen gick jag till becka och frågade om hon kunde färga mitt hår(A)
och nu sitter jag här, med massa kladd i håret, pannan och nacken! Och händerna.
de gillar vi inte._, bara i håret(: hihi

Ska kanske åka till mormoroch hjälpa henne med nått, annars vet jag inte vad som händer idag(:

xoxo


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad blir det för färg på håret då? :D

2009-08-16 @ 17:51:05
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0