plötsligt händer det

..när man minst anar det

eh, skolan idag. lite trög. Men va helt okej.
när jag kom hem följde jag med mamma och hanna till orsa till musik affären,
köpte en gitarr och trummpinnar ochmassa annat.
När vi är på väg till maxi från orsa ringer hasse.
Mamma skjutsar hem mig ist för jag bestämmde mig för att testa tränna innebandy idag:o
vad som fick mig att ändra mig vet jag fan inte. fick nå ryck
Och vad har jag liksom att förlora imorn på uttagningen?
likabra att jag är med(:
Min första träning , så tycker jag själv att de gick bra:p

Nu ska jag hoppa in i duschen och äta!:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vi gillar att du tränade (y) Lycka till på uttagningen! :)

2009-08-20 @ 21:46:22
URL: http://bestofviktoria.blogg.se/
Postat av: elin

jaha okej ;oo hata vasaloppet o zorn -.- (n)

du är duktig på att fota ! :) <3

2009-08-20 @ 21:48:05
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0