reeegn

drip dropdrop drop.
Fan bara öser ner:o

Nu har jag fixat naglarna(A) nu ska jag in i duschen, sen blire lite dator, kanske ite tv.
sen blire fan i mej sängen. ska upp 7 imorn:D Kl 9 åker jag från mora.
Den som vill är välkommen att smsa med mig:D hehehe

Om någon vill säga nått till mig nu, så passa på. För när jag stiger på båten stänger jag nog av mobilen, och startar den inte förnst jag är i svergie sen igen((:

hare förjävligt här hemma och hoppas de regnar och åskar på er hela tiden tills jag kommer hem:D:D hehehe

PUSS på er som accepterar mig för den jag är:)

xoxo<3






Vi avslutar detta inläggpå lilla wilma som inte bor här längre:/ Men hon är söt och förtjänar att vara med på min blogg;D HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0