RIGA!

riga here i come:D
ska åka dit nästa tisdag:D Med mamma, hanna och becka(: Fan va nice:D


Agnes sitter och skickar massa bilder från festivalen. HAHAHA
jäävligt många bilder vare på mig:D hehehe

AAH, så jävla sur på vissa. Kan ni inte bara se er in i andras situationer och sluta vara så jävla ego.

jobbade iaf idag. Tiden gick fort som fan
när jag kom hem tyckte jag att de va dags att städa mitt rum.
Tvättade massa kläder har jag gjort också.
men de lär väl ta max 2 dagr så är rummet lika stökigt igen. Jag är ju tjej så?;D

Fan va skönt de känns att vara glad igen:D Jag har verkligen saknat den känslan. (:

3 jobbdagar kvar. känns underbart:D
sitter och dunkar lite skön musik och ska snart hänga tvätten.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0