säg inte att jag inte varnade dig

vafan, känner mig konstigt nog på bra humör.
även fast jag sitter och emar mig och hatar allt och alla som vanligt(:
aahkej, inte alla :D onte inte hatar riktig heller men jag ogillar mångA:D vissar går in på kategorin hatar!
men de är få:D
det är så lätt att inte bli omtyckt av mig:)

sitter och smider lite planer hur jag ska förstöra allas liv. HAHA NEJ skojade faktiskt den här gången!:D
jag funderar fan på att lägga mig. jag borde vara trött nu när jag har tränat och allt. Jag vill inte vara vaken mer än hälften av natten en gång till. fan trött på det här:c sitter bara och gör massa bus som jag inte ska göra då.

fan har börjat lyssna på massa metal. Sånt där skrik (growl)  whatever you call it.
jag har alltid ogillat sånt ,för förut hörde jag aldrig va de sa, och jag gillade det bara inte.
men nu äre typ det och vanliga "inflames" sort musik som jag sitter och lyssnar på.
är ju nästan som man börjar tro att man är depprimerad?
HAHA! sant äre ju också.

äh, fan drar datorn närmare sängen och försöker sleepa nu(:
ska fan ha på datorn inatt ifall det inte går att somna, För om jag stänger av den tare 400 år att starta den:/

xoxo

Kommentarer
Postat av: emmispemis

TJA SSARA :D:D

jag kom precis på att jag kan kommentera så gör de (Y)

huehuehue, nu et du att jag läser din coola blogg iaf (a)

2009-08-21 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0