you leave me breathless..

Vilken jääävla dag.
kan knappt tro det är sant.
folk är sig fan inte lik.
Idag har sara vart tyst, sovit, irreterad och försökt fixa allting till rätta.
lyckas hon?
nja, sådär.

Besviken på en person, trodde fan bättre om dig. trodde de hade blivit bra. men du sabbade den jävla chansen du hade. tyvärr, men nu vet jag fan inte hur du ska göra så att de blir bra, eller göra det som förut.

ätit har jag knappt kunnat gjort idag. fan va det suger dagen efter,
men jag ångrar fan inte ett skit som sagt:D hehehehe

jag borde lägga mig och sova nu,
ska upp halv 8 imorn. ska stå i den där glassgrejen, så kom inte dit för jag är inge pigg på att jobba(:

bara 4 arbetsdagar kvar:D loves it!

snart börjar skolan och jag har ångest som fan. Men skitsamma. orkar inte tänka på massa negativt mer idag.
positiva tankar har jag börjat med;D Och jag är inte så läskig som vissa tror.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0