blue eyes don't lie



jag vill ha franz i julklapp._.
vart fan kom all negativ energi ifrån?
Tänkte skita fullständigt i den här dagen men tänkte att jag får kämpa lite nu sista dagarna.
Första lektion - spanska. INSTÄLLD.  jippie!._.
Idrott- höll lektion? va verkligen inge pepp på det.
matte - hänga gubbe(Y) och va förövrigt ganska elak som vanligt. Så ingen blir förvånad.
svenska - leta info om astrid lindgren.

kom hem och somnade (Y)
bra jobbat, tror fan jag behövde sova , så jävla skönt.
och snart är det träning.
0 % pepp på det. Dåligt humör är jag på, kanske för jag är så förbannat trött också.

ahfan, skriver kanske mer sen ikväll. inte för att jag har nå att skriva skulle jag tro, men aja-

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0