come out of the shade

godmorgon,
fan va skönt de är att sova hur länge man vill.
startade sista avsnittet av trueblood på säsong 2 när jag vaknade, vilket jävla slut,
borde fixa säsong 3:O
aja, jag tänkte dra en baggy stile idag, stora kläder och häng,
det blev mina nya kläder ist,
leggins, typ en söt tröja om jag köpte igår:)
örhängen som syns;o
armband och lite lockigt hår ska jag fixa nu:)
ner på stan en sväng blire idag,
sen vet jag inte(: Men de lär väl visa sig,
ska nog tare lite lugnt och vila upp mig idag,
har lite huvudvärk, men de lär väl gå över snart:p



ser inte ut som jag;O
The Perishers – Someday

skit bra låt, älskar alla deras låtar:o <3

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

säsong 3 har inte ens visats i USA än..

2009-12-30 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0