Det är tomma ord



vilken natt;o
hehee
nejdå, men jag har sovit så jälva dåligt så de finns ju fan inte.
vaknade av att min syster ringde mig imorse, hon bad iaf om ursäkt.
kunde inte sova om efter det, så jag startade datorn och började kolla på true blood:)
Sjukt bra serie. Min lillebror lär väl snart slå sönder modemet för de går så jävla segt:)
eftersom jag sitter och laddar ner massa avsnitt(A)

Va nyss och kollade om de fanns något jag kunde få i mig, tvinga i mig nå mackor .
fan vad jag hatar att vara sjuk. och snorig.

kommer nog tillbringa min dag här i mitt rum så jag inte smittar de andra. vad omtänksam jag är(A)
hehe. Fast jag måste städa toaletten, va de första jag fick höra när jag steg utanför dörren. Hallå? jag är sjuk.
stört. men men, har inget val.

och imorgon är det jul? fuck it.


Armin Van Buuren – In And Out Of Love (Radio edit)
sjukt jävla skön låt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0