EMMA FYLLER ÅR IDAG. AVATAR = BÄSTA JÄVLA FILM SARA HAR SETT.



FYFAN VILKEN JÄVLA FILM
alltså jag log hela jävla filmen, fyfan vad bra den va, Allt liksom fantasin att ens komma på något sånt här, miljön ALLT.
shiit bästa film jag har sett. Ingenting kan slå det här. kanske om 10 år. men vafan, Älskar den! fyfan <3
jag vill se den i 3D!

Sara vaknade inte glad imorse..
Bara så ni vet:) trodde jag hade drömt massa skit, men de stämde tydligen, liten choock sådär.:O
EMMA FYLLER ÅR IDAG! GRATTIIIIIIIIIIIIS<3333333

JObbat från 10;30 till 19;45. usch jobbigt.
Imorn jobbar jag bara mellan12-16.
och de ser mörkt ut för mig på nyår, verkar som de blir nyktert jävla skit.

Hur är det med sara och boysen? sara och kärleken, sara och sina jävla känslor,
jomenförfan. sucks like hell. Jag <3 min dator eller nå?
live hate die.

In Fear And Faith – Live Love Die

Mmmm, nöter låten, loves it.
Scream and fuck the nuts. HEHHE

alltså fan vilken film jag är helt jävla happy, och nu blire nog sängen sen får vi se vart drömmarna tar mig, hoppas till en helt annan värld och förhoppningsvis stannar jag är.
HÖRS INTE DÅ.

xoxo fuckers.


Kommentarer
Postat av: Jonneboi

Äh, sluta ljug om känslorna nu!

Du vet själv att du gillar mig ;dd

2009-12-29 @ 02:08:52
Postat av: Anonym

aaa verkligen! MASSOOOOR <3

2009-12-29 @ 11:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0