flickan som lekte med elden;o

tjo,
la mig ganska tidigt igår;o
vaknade helt död. ville inte gå upp._.
men men, fixade mig till lucian, åkte till kyrkan och de blev ju typ kaos?
jag skulle stå längst upp med killarna): så jag kan sjunga med min röst:o
vad händer? jo jag går typ i mitten och står i mitten i mitten av allt skit och går med folk som inte kan sjunga, (ska jag säga ) men det trodde de sjöng så jävla bra..

aja, de kunde ha slutat värre också, mitt i allting så kommer ett jävla ljus framför mina ögon så vänder jag mig om och någon håller på att svimma. WTF? haha, jag ba; vafan släck ljuset!! Så försökte vi sätta henne ner, Stort hål i mitten (Y) snyggt.njea ionte precis. mitt hår höll fan på att brinna upp): kunde ha gått riktigt illa.
sen när man ska gå tillbaka, trampar inte någon mig på fötterna då också? xD haha vafan.



trög skoldag.
hungrig är jag också men finns inge gott hemma..
idol final idag.ERIK<3

får se vad som händer resten utav kvällen;D
jobba imorn. och på söndag. Känner att jag kommer vara ganska död efter den här helgen.
är ju halvt död just nu;o





Danger – 11h30 - datA remix

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0