ful, osexig och singel.. ELLER?:O

ligger i soffan och kollar på tv , hockey? för becka inte kan byta kanal utan sitter och fnittrar i andra soffan.
tror jga ska följa henne till gesunda imorn med system kameran och knäppa lite kort(A) hehe

tror jag ska börja vända på dygnet redan idag.
kingdom of heaven 22;05 på tv:D
sen när den är klar, bär jag datorn till mitt rum och spelar playstation 1 :D hehehe
hittade mitt favorit spel:D nån liten drake som ska gå till andra förstenade drakar osv:D hahaha
skit kul!

bra att jag slocknade i sängen idag nån timme också, jävligt skönt måste jag säga.
fan trött nu också;o men jag vill inte sova(A)

Bra att becka har förstört bilen också:O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0