GLASÖGON SARIS



ja.. Jag har tråkigt.
och ja, jag ser missbildad ut i glasögon, jag ser nästan ut som en typ dirtylärareporrstjärna;D HEHHE
fattas bara glänsig skinn klädsel;D
hihihi
jag har 1000000 kilo hårspray också,. Nu fattar jag verkligen inte hur jag kan andas;o
lär ju kvävas här inne på mitt rum snart..
knarkar alvedon gör jag också.
är helt jävla likblek, även fast jag har smink;o stört.
Och jag måste ha glasögon på mig tills jag blir frisk. Jag får inte ha linser i då.
plus att mina har typ gått ut? så jag har inte ens nåra linser. Gud bevare mig..
tralalalalalallaa jag har as tråkigt och jul suger min jävla vänster nipple;o
eh? hörs då.
inte för att jag tror någon läser men, aa..

Sportsday Megaphone – I Think It's Love - Slagsmalsklubben remix

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0