Gott nytt år!

jahapp, jag trodde aldrig jag skulle stå ut till denna dag ett tag.Men se, här sitter jag i sängen med världens morgonfrisyr och är livs levande(: Hurra!
jag vill nästan inte skriva om 2009, vilket jävla sug år.
och jag vill inte sitta här och skriva massa negativa saker, och mycket är personligt och borde inte skrivas ner.
Men jag har iaf haft pengar helat tiden eftersom jag har jobbat. Ett väldigt stort +. Och de räddade nog min sommar skulle jag tro också.
ahfan, somsagt tänker jag inte skriva allt som har hänt detta år. Och jag tänker inte skriva att 2010 kommer äga sönder hela fucking världen, för de kommer den inte.
Men jag ska ju iaf flytta tror jag. Och de längtar jag så jävla mycket till, så jag lägger allt som har hänt i mitt liv bakom mig och börjar om på nytt! Känns väldigt bra.


Men nu ska jag inte skriva nå mer. Ni som läser det här få ha ett förjävligt bra gott nytt år och en bra nyårs dag:D



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0