Jag hatar julen

eh, ingen jävla god morgon, ingen jävla god jul.
har aldrig vaknat såhär sur.

Rebecka slänger upp dörren och skriker: KNULLA ALLA BRUUUUUUUDAR.
Tänder min lampa och drar av mig täcket.
SNÄLLT:
Jag är ju fan sjuk också, Ont i halsen så in åt helvete, fan vad sur jag blev, min hals är typ förstörd nu.
och varje morgon får vi en julklapp tillsammans alla barn.
då har de redan öppnat den. snällt..
min familj kan ju fan dra åt helvete.


så jävla sur nu, och jag har fan låst in mig nu och tänker fan sitta här hela jävla dagen!
ingen pepp på att få julklappar heller. så den här dagen kan fan ta sig nå enormt.

Blandat hård lista hela dagen.
fast nu ska jag se trueblood. sen ska jag fan sitta och ladda ner saker hela dagen så de får massa damp på mig.
hörs då.
hoppas ni andra iaf får det en lite bättre jul.

In Fear And Faith – Live Love Die

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0