jag kan inte skilja på verkligheten och drömmar.



kul  att jag verkar vara den ända som är hemma ikväll:P
ont i benen och ryggen som faaaaen.
men fan, inget att hänga läpp över. Blir fina siffror på mitt bank konto;D
hehehe.
jobba imorgon också, känns ju lite små jobbigt.
vill göra nå kul på helgerna också.
antigen spelar man match eller jobbar eller pluggar.
funderar på att sluta med innebandy, är bara med för att att jag måste hålla igång eller nå?
och nu är betygen satta och de är inte så mycket vanliga lektioner kvar. ons och torsdag ska jag "proa" på kaffestugan;D
så då ska jag jobba yttligare två dagar:p yeah, bring it on.


nu ska jag ta och höja volymen och dunka sönder mitt rum och sjunga så jag blir alldels hes eller nå;D
övar inför att bli svergies nya idol(Y)




Amanda Blank – Might Like You Better

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0