like a star

wöööppilii
yes box sara sitter vid datorn en fredags eftermiddag.
ska väl fixa ihop nå att käka sen ikväll blire nog emmsi
sitter på chatten nu:) hehe
imorn ska sara va busig med agnes:D
sen på söndag har jag match:o
not good.

jadu först så försov jag mig,
förstod att jag inte skulle vara på mitt bästa humör idag.
äntligen är religion slut också. gjorde sista provet idag.
sen har jag vart snäll flicka och berättat för folk hur de är. Vissa kanske fick sig en lite chock.

fikade med emma, stin och victor idag :)

hörs då.



jig y agnes ;D

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kände jag fick lov att kommentera.

På lördag sara! :D

Snyggingbild föressten oxå xD

2009-12-04 @ 18:18:01
URL: http://agnesnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0