marabou

lol?

alla är lol.
små fnissar lite åt er faktiskt.
så jävla töntiga:D väx upp!
sitter här i tjocktröja och en marabou:) tvingade ner jonte att köpa åt mig medans jag va i duschen efter bandyträningen.
jag har proppat i mig massa pepparkakor idag också, men jag ser ingen skillnad:o
man ska ju bli snäll?
jag blev mer busigare och går och drar ner andras byxor, drar upp string, står och råglor på små fjortisar, öhm? smider hemska planer, HEHEHE allt(A) liten busunge jag är. somnade på svenska lektionen gjorde jag också(Y) bra kämpat.

nu ska jag pplugga till so provet imorn sen blir fan dota. hörs då.

Drop Dead, Gorgeous – Dressed For Friend Requests



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0