mimmie och saras äventyrsdag!:D

HAHAAHA!
jadu jag och mimmie lyckas fan med allt.
börja med att marina försov sig och följde inte med.
Jag tappade ena vanten på bussen när jag gick av.
jag hittade inget i wesc affären så jag kunde inte utnyttja min rabatt..
skit svårt att hitta bh;ar som sitter bra, Men hittade iaf en.

Köpte en julklapp till mimmie också(A) har spridit lite julglädje ;D
KJag har haft ont i magen hela dagen och börja tro att jag hade fått mens ? men eftersom mina p.piller är så jävla bra så ska inte jag ha mens, så jag va as orolig.
så vi drog till en toa som jag fick lov att lägga 5 jävla kronor i. resultatet var inge mens(Y) hehe typ bästa idag?
aja, vi blev lite små hungriga och orkade inte gå ända till donken så vi tänkte ta en buss.
Mimmie ringer sin syster som bor i falun och frågar vilken buss man ska ta för att komma dit.
det slutade med att vi fick utskällning av svergies suraste busschaufför och hamnade i centrala borlänge.
sprang in på coop och köpte macka och drickyoghurt.

sen tog vi en buss till falun igen och missade den bussen vi egentligen skulle åka hem till mora med,
så vi gick runt lite till på gina tills nästa buss skulle komma.
somnade nästan på bussen hem.
så ja, så har våran dag vart. HEHE
mimmies gratis sms tog slut också när vi precis satte oss i bussen. HAHA!
klockrent.
nu ska jag se om de blir nå käk sen blire nog playstation och musik.

jag är smart och tackar ja till att jobba imorn också.
så imorn ska jag jobba. Yeah(H)



mimsen

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0