MVG:D

WOHOOOOOOOOOOO \o/
äre jag som har fått MVG I SLÖJD mitt fucking favorit ämne:D AAAAAH LOVES IT:D:D::D:D hehehehehehe
så jävla happy, jag och jennnie var de ända tror jag som fick Mvg, och de där "mvgbarnen" fick bara vg(A) så jävla skönt att man kan va lite bättre än dom någon gång iaf(A) hihiihi

bara för jag aldrig har fått MVG dårå:O och är störtt lycklig. (A)

VG i musik också:D:D::DD loves it.
VG i svenska:D LOVES IT TO. Trodde hon skulle sänka mig); för hon bara klagar på mig. men icke sa nicke. bra att jag somnade på den lektionen idag också.. nej? tror jag prata typ i sömnen med jennie också? när jag var "vaken".
aja, sen trodde jag att jag skulle få IG i spanska men icke sa nicke där också. jag visade på senaste provet att jag kunde spanska och fick G :D:D:D::DD så jävla happy.
inget kan nog förstöra min dag. inte ens om jag trampar i hundskit:D WIIIEEE.

hihihihi.
ska följa med mamma ner på stan snart, sen åka till träningen. Sen lär jag väl fixa mitt lucia linne och sånt.
vet inte om jag ska ha rakt eller lockigt hår:s



fucking azuuuuuuum;D

hörs då:D


xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0