Nöörd.

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN.
nej juste, har ju fan inge:o
eh? pinsamt..



jahapp, lär någon kolla runt om mig vilka kompisar jag har?
just nu sere lite glest ut. vettefan vad jag har gjort.
har ingen lust att bry mig heller.
har mitt liv här i min säng och min älskade dator.
och nu ser det ut som jag kommer börja ha glasögon och vara osminkad och gå med byxorna under armhålorna som en jävla nörd för jag pluggar ju så jag får ont i huvudet.


KOlla här är jag. i Manlig version. Jag är ju en kille i en tjejs kropp;D
så ja, varför inte?

vinkar till mitt öde liv gör jag också.
fan vad jag vill flytta från mora!

nu ska jag fan spela lite blessthefall och sova.

xoxo ffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0