nothing last forever


vilket jävla misstag.
ahfan godmorgon eller nått?
Jag vet inte vad jag ska skriva, dagen igår kunde fan ta sig.
satt och berättade för min syster Hanna om allting jag har vart med om efter typ morafestivalen igår kväll.
gick och la mig sen och bröt ihop. HAHA lol.
jaru, inte lätt när det är svårt.
vilket jävla skit liv.
Dags att ändra på det och glömma massa minnen och födas om på nytt.
Tror vi startar dagen efter nyår;D
kanske inte mår så jävla bra den dagen, men de är mitt mål.
Sara börjar om på nytt 1 januari 2010.

Nu sitter jag påklädd och sminkad och satt upp håret i nå skit, ska snart promenera ner till kaffestugan med en näsa full med snor.
har iaf inte feber som tur va.
så de är bara bita i det sura äpplet och köra.
FUCK IT.

Atreyu – So Wrong

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0