r.i.p bacardi affisch.

de första jag får höra när jag kommer hem från en jobbig jobbdag är att de har slitit ner min bacardi affisch inne på mitt gamla rum:o
vafan är de för stil? den är helt jävla trasig.
fanskap. fan va sur jag är.
jävla helvetes helvete.

ont i ryggen som fan. Ont i mina ben och fötter så jag nästan vill amputera allt.
så jävla trött är jag också.
dunka metal ikväll betyder det här.



slängde nyss in lite tvätt i tvättmaskin också.
hanna kommer hem med xboxet idag också, så de blir nice.
kan jag kolla på dvd i mitt rum(Y)

laddar ner trueblood nu också.
mamma blev helt förvånad att jag inte har sett trueblood än. så jao, laddar ner nu..

inte pepp på skola imorn..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0