shooppping

Jag tror gud är på min sida idag.
JObbat 4 timmar, gått prima skinka.
Fikade en stund med lina, mimmie och marina.
sen har jag shoppat med dom en stund:o

2 tjocktröjor (en med dragkedja)
en tröja som man har till leggins.
2 navelpiercingar:D
4 par örhängen:)
Hårspray
2 trosor
ett par vantar(eftersom jag tappade mina på bussen till falun, eller en vante)

de va nog allt:P
och emma har blivit sjuk den stackarn så de blir ingen borlänge för mig imorgon;P
Men jag känner att jag har shoppat klart;D
JObbat klart har jag också;D

och nyår verkar vara räddat lite iaf, vettefan vart jags ka vara bara;D
Men de löser sig;D hehehe

happyface
nu blire musik och kanske lite trueblood snart:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0