Stockholmsnatt

Stor – Stockholmsnatt - Feat. Adam Tensta & Dan Jah


Hahahhaa älskar låten:D
jadu, har fan inte gjort så jävla mycket idag.
kikat lite under granen efter mina julklappar.
inget att hurra för skulle jag tro.
drog en bil tur med syskonen. Livsfarligt med andra ord.
blev maxi och där fick jag mitt efterlängtade godis(A) hihihi

imorn bär det av till falun med mimmie och marina:D hhiihihih

nu ska jag dunka lite stockholmsnatt och käka colabilar. kanske spela lite dead or alive 3 som jag har gjort ganska mycket idag, fan dängat bossen 7 gånger tror jag;D hehheehe hörs då



seriösa bilden langar vi här också. Nån timme innan mitt livs gladaste kväll;D (mora festivalen):D hehehe


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0