tänd ett ljus och låt det brinna?

andra advent,wtf? fan va tiden går fort egentligen.
jag får ångest för varje minut som går._.
vi kommer bara närmare och närmare julafton.
Jag vet iaf vart jag ska tillbringa den.
Här i mitt nya rum i min säng. och kanske lite tända ljus och cola(A)
låter fan bra.

sitter nu i min nybäddade säng:D
i mitt nya städade rum:D och för första gången på länge är alla mina kläder vikta i garderoben;o
sitter och myser med tända doft ljus(Y) inte varje dag jag känner för att göra sånt här;d
Helgen har vart jävligt lugn måste jag säga. Och de är bra, jag måste ta igen mig lite.
nästa helg ska jag jobba både lördag och söndag:o

aja, ska nog plugga lite teknik nu..
imorn har jag bara spanska sen blir iväg till falun och spela skol DM:)



jag vill ha sommar:o

Lasse Lindh – Hon tror ingen ser

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0