what can i say?

sara is dead.
alla blev plötsligt helt överlyckliga och vill fira detta med lussebullar och glögg.
usch vad jag hatar julen.
hoppas jag får lön dagen innan julafton iaf;o ända positiva och JULKLAPPAR.
sen kan ju dagen ta sig.
dagen efter ännu mer. nej fy.

sara är upprörd om ni inte redan har insett det.
somnade efter jag skrev förra inlägget.
vaknade och åkte till träningen som kunde ta sig långt någonstans.
så jävla trött. så hade vi fys i 30 min, usch trodde jag skulle spy upp min tomma magsäck.
och mitt huvud håller på att sprängas.
och de ser jävligt mörkt ut med att jag ska till skolan imorn,

har vart väldigt snäll och lånat ut pengar till min syster också.

nu ska jag sätta på en nice rulle och dricka ramlösa och tända ljus ;o
hörs då suckers.

Blandat h

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0