¨-

alla lever sitt liv precis som dom vill och känner för.
varför kan bara inte jag göra det?
jag vet att den är bloggen är ganska emo men vaafan, 
hänt ganska mycket nu på kort tid, och närjag jobbar så har jag inte tid att tänka, det är det bästa med att gå och jobba.
sen när jag kommer hem och är ledig nån dag tänker jag igenom allt och gråter floder.
varför har jag så lätt att gråta?
jag hatar det. jag hatar när folk ser mig att gråta och se andra som gråter. 
var tog alla vägen? jag förstår bara inte.
och om du säger: jag vet hur det är, jag vet hur det känns, jag vet vad du går igenom.
Så. vet du ingenting. Du vet inte vad jag gör varenda sekund, vad jag får stå ut med, vad folk säger. hur det påverkar mig,  
Så mycket frågor , så lite svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0