1;a pris i arbetsvillig.

AMEEEN TJAAA N000000000bs.

lite överdrivet? Aja, vad har hänt idag, jo jag har vaknat  och sånt skit först.
Cyklade ner med min vinröda cykel ner på stan(A) Sen gick jag till jobbet. Påvägen dit pratade jag en stund med mimmie((:

Sen har jag jobbat heeela dagen, från kl 13- 19;30. Cykla sedan hem. ställde mig i dörröppningen, fick ångest. och försökte komma in i soptippen sommitt rum var för ett tag sedan. Jag har tagit bort en fåtölj, en byrå och vikt alla mina kläder:o 
Jag har möblerat och bäddat min säng:o  Och dammsugit har jag gjort också. Sen har jag tagit alla smuttsiga kläder och slängde in allting, från vitt till rosa till svart(A) får väl se hur resultatet blir, men de blir ingen skillnad. :D jag gör så jämt((: hehe

VG i hemkunskap faktiskt;o så aja skit samma. fan vad jag är stolt över mig själv denna dag. Jonte min lille bror kom in när jag hade ställt ut halva mitt rum utan för mitt rum och frågade vad fan jag höll på med ochhur fan jag orkade, Sen gick han och gjorde sin 5 gånger dubbel satts på negerbollar igen. hehe 

Hur fan orkar ni läsa så här mycke? nolifer like me? :D naw bilda klubbbisch?
fan vad jag har damp, nu ska jag dunka musik och hämta rabarber/jordgubb saft, (A) LEDIG IMORN.
= leka kurra gömma med pennie. 

xox0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0