ALL MY FRIENDS ARE DEAD

Sån musik dunkar jag nu, och de passar kanske in i mitt  liv?. Eh sorry.

Ta inte åt er. eller gör vadfan i helvetes gudsarsle satan vad ni vill. 

I AM SINGEL OCH SÖKANDE.
nej men så här ligger det till:

Jag dampar på jennie för jag är litecp just nu. 
Första orsaken: 
Jag är förbannat jävla övertrött även fast bara klockan är snart halv 12.
Andra: 
Jag har inte vart social på jätteeeee länge med mitt privatliv
Tredje:
Jag är så fucking heartbroken;( 
fjärde:
Jag vill gosa med någon;( alltså kille! En speciell men fan vad han kan ta sig långt upp nånstans.
och de kan alla killar göra. så vafan gör jag?
Femte;
Jag vill supa skallen av mig och borde vara i våmhus och ligga i nå dike och göra bort mig.men här sitter jag.
Sjätte:
jag suger på att stava
Sjunde:
sjunde himmlen? Finns himmlen? AAaafan jag längtar som fan, käre gud, ta mig till ditt hem i dont wanna live here anymore._.
Åttonde:
varför i hela världen läser du det här?
Nionde:
jag har inget liv
tionde:
sexbrist?. NÄMEN VAD SÄGER JAG! Skämta bara. eller gjorde jag?;o 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLFTE:
Jag är anmält dum i hela huvudet och borde ligga inne på nå sjukhus, med vita äggar och sånnadär kuddar på väggarna och sån där tvångströja.
För de tar fan inte läge till tror jag tills jag faller ner igen, ner på det där lääägsta trappsteget. 

fyfan vad jag är ggrymt uttråkad också, Och henrik är utomlands, han loggade in på msn en snabbis, saknar dig;( <3

Äh, godnatt eller nått då?
ska bara snyta mig nåra 243409 gånger till och kanske somna åt nån film?

Vi bjuder på den där bilden för att liva upp denna dystra GRÅ fucking tråkiga värld, eller kanske mora? Dalarna? sverige ? fucktards NATTIIIIIIIIIIIIII<3! Fult håååååååår! tur att de är mörkt nu(a) hehe 


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0