bärs som bärs

Hejsan,vart i grönklitt, gick med becka.
isbjörnarna va sötast(:
Vart med min syster becka nästan hela dagen,
slocknade i bilen påväg till nusnäs och kolla på  dalahästar också.
sen åkte jag och becka ner och hämtade hennes cykel
och nu sitter jag här och ska vänta på att maten blir klar
och tar beslut över hur mitt liv ska se ut de närmaste veckorna.
Skriker nästan ensam de här dagarna.


äh, fan allt löser sig, skitsamma om det går åt helvete , har ju vart det förut och det blir ju bättre någongång?
sånt som ingår i livet.
Jag tog iaf mitt steg framåt och är stolt över det. nu är det nästa steg jag ska jobba med och det går hyffsat bra just nu.



efter maten blir det kort tror jag och det blir nog Mulle (:
har fotat lite idag också, kanske lägger in lite bilder senare(:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0