blommor på brinnande fartyg

Tjolahopptjolahej!

Slutade jobba vid halv 7. Ledig imorn:D vetni hur skönt de känns eller.
trodde jag skulle dö idag, så fucking förkyyyyld:o
ingen är hemma:o

eller mamma,ricard och jonte har ju vart borta ett tag på öland.
Och mina systrar dom vet jag inte:o Hanna är och jobbar iofs. Men becka är spårlöst försvunnen och svarar inte på mobilen.
Disk som fan vare när jag kom hem-.- bara att ta reda på det .
Men mat? orkar inte laga;(

sen äre feest i våmhus, ska man dit?
Mimmie och marina dillade om nått sånt imorse iaf, men dom busade igår så .. 
äh tror jag är hemma. måste bli frisk nu! 

nu ska jag ta och käka en alvedon och lägga mig i soffan. 


 Föresten gå in på sidan under!
Det är ett måste!:o 


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0