dåligt år för sara ,börjar äntligen ljusna upp en aning

jag har aldrig vart med om en sån här jobbig arbetsdag, fullt upp Hela förbannade tiden, jag var ner duschad i svett och äckliga matrester;s buhu.
sprang typ till bion när jag jobbat klart.
harry potter såg jag, jag tycker iaf att den får 5 120-sängar av 5 :D

FÖR VET NI:D:D:D
När jag kom hem så tävlade jag och min lillebror om den finaste toan haha!
jag vann såklart(A) ;)
Sen så skulle jag dra in till beckas rum , fast jag tog med mig colan ut, och då kom jag på att jag glömde min marabou på mitt rum, så när jag skulle gå till mitt rum så stod sängen där:O i vardagsrummet. JAG BA; VAAFAAN hur kan jag ha missat den:D ?
Så ja, det tog 2 min sen va min gammla säng ute och den nya på platts bäddad och klar. fan va jag äger sten hårt:D
så jävla lovely så de finns inte!

Deetta firas med min älskade musik , cola och marabou som jag inte käka upp igår. loves it!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0