Dumle

goderafton gullefjun
idag har det inte regnat lite utan mycket:o för 2 seekunder blev det kolsvart i kaffestugan;o 
Illa, stängde idag. 
tiden har gått oootroligt segt, helt sjukt. Men jag tog mig igenom den, det ska jag göra imorn också menllan 9-16 ,

nu ska jag ta och hoppa in i duschen  och sen bädda min säng, 
nyrakade ben och ny bäddad säng, de är fett skönt, :D:D så vi kör på det(: 

Är alla i äckelorsa nueller?, kan ju inte va kul när de regnar  , iofs är det aldrig kul med orsayran. Bara när man va liten och fick sånnadär godisremmar. 
sen har jag aldrig varit nått barn som älskar karuseller, jag blir illamånde direkt jag sätter mig på en gunga nästan;o

mina gratis sms tog slut idag också;( cut. 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0