fallande stjärna

känns som jag blir nertrampad hela tiden, som jag är en väg som en hel armé stampar på.
bara massa skit hela tiden. aldrig blir det bättre.
nu när jag försöker glömma vad som hände här om dagen så blev det åt helvete igen.
När fan ska det här ta slut?
nejfan, jag skiter fan i det här nu.
Jag tänker inte falla dit ännu en gång. de va jobbigt nog innan.
Jag ska glömma allt, stå kvar på fötterna och leva livet.
fucktard. fan vad jag är sur , ledsen , besviken och förbannad.
blir fan in flames hela kvällen nu. Imorn ska jag jobba och jag har ångest som bara den.
skönt att jag börjar ett iaf.
denna dag har jag inte gjort ett jävla piss.
den började helt okej. slutade åt helvete.


de är över.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0