folkmusik för folk som inte kan bete sig som folk

tjena, bobhundar

sitter och lyssnar på lasse lindh och lite bobhund.
fan va musik kan gå rakt in i hjärtat och samtidigt lysa upp mina dagar

Jag har feting ont i halsen. förtjänar väl det. Jag får ju ändå bara massa skit;( Mata fullt förfan.

Idag har jag stått i glassen hela dagen,. kom ju fan folk hela tiden. de va mer folk idag än vad de var när de var as varmt förut;o
seriöst , de kom och kom folk hela tiden även fast vi var 2 :o sjukt.
pratat med mina hals hela dagen, den gillar inte det.

OCH VETNI:D jag såg drömkillen idag alltså. eller hans utseende,åååh jag höll seriöst på att dö eller svimma eller nå. kunde inte sluta kolla på han. Haha:D så han gjorde min dag.

när jag kom hem försökte jag tugga mina makaroner och köttbullar minst 400 gånger så jag kunde svälja det. sen tog jag hand om disken, nu lär jag väl sitta här vid datorn tills jag tröttnar och tänker sova. 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0