fuck u

Men hej. 
 lite upprörd över en sak idag, jag satt i bilen med hannas pöjk johan, och väntade på att mamma skulle prata klart med nån tant på dollarstore parkeringen.
Så kommer en kille förbi med en tjej, inge namn eller nått nu. 
Så kollar jag på dom, liksom som man brukar göra. Så va jag i mina egna tankar. Så Pekade han fingret åt mig:o
och då började jag gapa och sen börja skratta som fan, man pekar fan inte fuck u till nån bara för att man kollar på någon.
sen lämnade han nå bak i baksätet sen utan att kolla på mig öppnar passagerar sätet och sen pekar fuck u igen. vafan är det för stil egentligen?

Nej det tyckte jag inte om. 

Idag har jag vart med lill skiten jennie, vi drog till donken och käkade kaffe och flurry som vanligt. Sen åkte vi hem till henne och va likasociala som vi brukar vara med varandra. 

nu har jag ont i huvudet. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0