Gurkan

snart blire det sängen tänkte bara skriva lite vad jag har gjort nu ikväll.
Först la jag mig i våran nya bubbelpool!
så jääävla nice, fast tröttnade sen på det efter 20 min suttit där själv och bara stirrar på allt dumt regn som öser ner.
spelat kort. ett kortspel som heter gurkan!
lite rittävling(: Hämtat hanna(syster) på jobbet.
Hämtat becka(syster),johan(hannas kille) och niclas (beckas ja?) på wasa.
pratat om vi ska dra nån sista minuten men det blir nog inget.

nu ska jag läsa lite harrypotter som jag har fått nästan hela jävla storyn berättad av martin;p
så nu vet jag typ hela skiten, så det blir roligare att läsa. pepp som fan.
Imorn dissar jag nog fisket och följer mamma och dessi på nå skit .

söndag blir det nog grönklitt tror jag:o på Björniparkis.

xoxo


Kommentarer
Postat av: sara

http://dedeprivat.blogg.se

- FINASTE killen i BLOGGVÄRLDEN!! :)



Rapartisten Dedede - läs hans texter, OTROLIGT VACKER! out of this world. Otroligt vacker...skicka vidare till 5 stycken annars får man otur i kärlek! Finaste killen i bloggvärlden!

2009-07-25 @ 01:21:11
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0